Norėdami rasti atsakymą, pasirinkite iš sąrašo klausimo tematiką, po to kategoriją, po to patį klausimą. Jei nė vienas variantas netinka, sąrašo pabaigoje galite pasirinkti formą susisiekti.
Mano klausimo tematika yra...
Paieška pagal raktinius žodžius
Nurodykite reikšmingus klausimo žodžius. Pavyzdžiui, jei klausimas yra "Kaip įstoti į aljansą?", surinkite žodį 'įstoti'.
Paieška pagal straipsnių sąrašą
Galite paisnaudoti tinklapio žemėlapiu - visų straipsnių sąrašu.
Naujoje užduočių sistemoje yra daugybė skirtingų užduočių, kurias galima atlikti viso žaidimo eigoje, ne tik pradžioje. Kiekvienas kaimas turi atlikti konkrečias užduotis, taip pat yra bendros paskyros užduotys. Kiekviena užduotis turi kelis lygius, kuriuos galima pasiekti.
Pavyzdžiui, žaidėjas gali būti paprašytas pastatyti pastatyti 1-o lygio Gyvenamąjį pastatą, tada jį pakelti į 3-ią lygį, tada į 4-tą lygį ir taip toliau.
Apdovanojimai
Apdovanojimai yra supaprastinti, palyginus su senaja užduočių sistema. Atlygis už atliktą užduotį visada yra tam tikras resursų skaičius (vienodai kiekvienos rūšies išteklių) ir karžygio patirtis. Atlygio dydis priklauso tik nuo kelių veiksnių:
Kiekvienos užduoties tipas turi savo atlygio daugiklį
Kiekviena kita to paties tipo užduotis suteikia didesnį atlygį
Karžygio patirties lygis suteikia papildomą premiją visiems apdovanojimams.
Paskyros užduotys nepriklauso nuo kaimų, skaičiuojami visos paskyros gyventojai ir KT gamyba.
Tipas:
Užduotys:
Populiacija
500, 1000, 1500, 2500, 5000, 10000, 20000...
(neribotas prieaugis, kaskart padvigubinamas)
Kultūros taškų gamyba
(atkreipkite dėmesį, kad tai ne jau sukauptų KT taškų kiekis, o dabartinė gamyba)
500, 1000, 1500, 2500, 5000, 10000, 20000...
(neribotas prieaugis, kaskart padvigubinamas)
Įkurto kaimo užduotys kuriamos tik pirmajam, pradedančiam žaidėjo kaimui.
Pastatas / Savybė
Užduotys:
Sandėlys
Lygiai 1, 3, 7, 12, 20
Klėtis
Lygiai 1, 3, 7, 12, 20
Kareivinės
Lygiai 1, 3, 7, 12, 20
Arklidės
Lygiai 1, 3, 7, 12, 20
Akademija
Lygiai 1, 10, 20
Kalvė
Lygiai 1, 10, 20
Rotušė
Lygiai 1, 10, 20
Dirbtuvės
Lygis 1
Gyvenamasis pastatas
Lygiai 1, 3, 7, 12, 20
Slėptuvė
Lygiai 1, 3, 6, 10
Turgavietė
Lygiai 1, 3, 7, 12, 20
Ambasada
Lygis 1
Ne Hunai: Rezidencija / Valdovų rūmai Hunai: Rezidencija / Valdovų rūmai / Valdymo Centras
Lygiai 1, 3, 7, 12, 20
Siena
Lygiai 1, 3, 7, 12, 20
Susibūrimo vieta
Lygiai 1, 10, 20
Lentpjūvė
Lygiai 1, 5
Plytinė
Lygiai 1, 5
Geležies liejykla
Lygiai 1, 5
Malūnas
Lygiai 1, 5
Kepykla
Lygiai 1, 5
Populiacija
50, 100, 150, 250, 350, 500, 750, 1000
Kultūros taškų produkcija
50, 100, 150, 250, 350, 500
Medžių kirtavietė
Lygiai 2, 4, 7, 10
Molio karjeras
Lygiai 2, 4, 7, 10
Grūdų laukas
Lygiai 2, 4, 7, 10
Geležies kasykla
Lygiai 2, 4, 7, 10
Lygus augimas
Bent po vieną resursų lauką į nurodytą lygį
Lygiai 2, 4, 7, 10
Visos medžio kirtavietės į
Lygiai 2, 3, 5, 8, 10
Visi molio karjerai į
Lygiai 2, 3, 5, 8, 10
Visi grūdų laukai į
Lygiai 2, 3, 5, 8, 10
Visos geležies kasyklos į
Lygiai 2, 3, 5, 8, 10
Visi resursai į lygį
Lygiai 2, 3, 5, 8, 10
Pažangos juosta yra ne pastato lygiai, bet resursų laukų, kurie jau pasiekė lygį, skaičius. Statistika yra: 0/18, 1/18, ... 18/18
Kiekvienam naujai įkurtam kaimui sukuriamos apgyvendinto kaimo užduotys.
Pastatas / Savybė
Užduotys:
Sandėlys
Lygiai 1, 10, 20
Klėtis
Lygiai 1, 10, 20
Kareivinės
Lygis 1
Akademija
Lygis 1
Rotušė
Lygiai 1, 10, 20
Gyvenamasis pastatas
Lygiai 1, 10, 20
Slėptuvė
Lygiai 1, 10
Turgavietė
Lygiai 1, 10, 20
Ne Hunai: Rezidencija / Valdovų rūmai Hunai: Rezidencija / Valdovų rūmai / Valdymo Centras
Lygiai 1, 10, 20
Siena
Lygiai 1, 10, 20
Susibūrimo vieta
Lygiai 1, 10, 20
Populiacija
50, 100, 150, 250, 350, 500, 750, 1000
Kultūros taškų gamyba
50, 100, 150, 250, 350, 500
Kiekvienos rūšies resursų vieno lauko pastatymas
Lygiai 2, (4, 7, 10) bent vieno kiekvieno tipo resursų lauko pastatymas.
Progreso juosta yra ne resursų lygiai, o jau pasiekusių lygį resursų laukų skaičius.
Statistika yra: 0/4, 1/4 ... 4/4.
Visi resursai į lygį
Visi į lygį 2 (4, 7, 8, 9, 10)
Progreso juosta yra ne resursų lygiai, o jau pasiekusių lygį resursų laukų skaičius.
Statistika yra: 0/18, 1/18, ... 18/18
Užkariautas kaimas
Užkariavus kaimą, kaimo užduotys kartu su jų statusu perduodamos naujam savininkui. Tai reiškia, kad jei ankstesnis savininkas atlikdavo kai kurias užduotis, jos vis tiek bus atliktos naujam savininkui ir, jei bus, jis galės atlikti kitą tokio tipo užduotį.
Žemiau esančioje lentelėje yra keletas užduočių, kurios visada sukuriamos arba atstatomos iš naujo, kai kaimas užkariaujamas. Jų statusas neperduodamas naujam savininkui.
Užkariauto kaimo užduotys pridedamos prie kaimo, kai jis užkariaujamas. Skirtingai nuo kitų užduočių, jos nėra perleidžiamos, kai kaimas vėl užkariaujamas - vietoj to, naujajam savininkui sukuriamos identiškos užduotys
Pastatas / Savybė
Užduotys:
Ne Hunai: Rezidencija / Valdovų rūmai Hunai: Rezidencija / Valdovų rūmai / Valdymo Centras