TRAVIAN atsakymai

Pradėkime nuo Jūsų klausimo

Paieška atsakant į pagalbinius klausimus

Norėdami rasti atsakymą, pasirinkite iš sąrašo klausimo tematiką, po to kategoriją, po to patį klausimą. Jei nė vienas variantas netinka, sąrašo pabaigoje galite pasirinkti formą susisiekti.

Mano klausimo tematika yra...

Klausimo kategorija:

Paieška pagal straipsnių sąrašą

Galite paisnaudoti tinklapio žemėlapiu - visų straipsnių sąrašu.

G - Mano mokėjimas atmestas. Kodėl?

Jei mokėjimas buvo atmestas, tai galėjo įvykti dėl skirtingų priežasčių:

  • Prieš tai padarytas mokėjimas buvo atšauktas savininko (chargeback). Šiuo atveju sąskaita įtraukiama į nepatikimų vartotojų sąrašą ir visi mokėjimai atmetami.
  • Tris kartus buvo įvesti neteisingi duomenys. Tokia sąskaita taip pat nebeaptarnaujama.
  • Bandėte padaryti kelias tranzakcijas per 48 val., ir suveikė saugumo apribojimas. Tokiu atveju reikia palaukti 48 val., po to bandyti vėl.
  • Mokėjimus aptarnaujanti įmonė gali atmesti kai kurias korteles ar sąskaitas be paaiškinimo.

Tokiu atveju pasinaudokite kitokiu mokėjimo būdu, pvz., MoneyBookers. Sistemos aprašymą rasite čia: http://travianas.lt/2008/06/22/moneybookers.html.


Ar Jus patenkino atsakymas į šį klausimą?

Taip   Neutraliai   Ne

Ar buvo lengva suprasti atsakymą?

Taip   Neutraliai   Ne

Ar tekstas tinkamai išverstas ir suprantamas?

Taip   Neutraliai   Ne